Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Kad dodje vreme za more, svaki auto postane mali... a vecina nas je postala razmazena. Te nema klimu, te ovo te ono...a moj rodjak je daleke 1984-te isao iz Subotice za Grcku peglicom... (secam se toga mada sam tada bio dete)

cuj, tvoj rodjak!

ma poljaci su peglicama preplavili grcku 89.-90. posle rusenja berlinskog zida :)

a znas gde je mogla da se kupi najjeftinija kamp oprema? na bubanj potoku od poljaka i ceha koji su se vracali sa mora. prodavali su sve...satore, plinske boce, vrece...i sa tim parama su isplacivali sebi letovanje, cak im i pretekne. e tu si mogao da vidis masu pezeaca, lada, peglica. ljudi su ladno prelazili par hiljada km u cugu.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Čuj, peglicom... Ja pola Evrope prošao u maju 1985. Autostopom. Na nogama one crne platnene kungfu papuče sa đonom od trave, na ramenu torbica, ona vojnička za doručak i šta je stalo u nju... Ah, da i pasoš i karta Evrope... (imao tada malo jače od 19 godina)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Stigo. Ako valja verovati u ono šta mi kažu, sutra dobijam i papire da je carinjenje obavljeno pa pravac na registraciju. Slike kad ... kad budem stavio...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Skupi u svakom pogledu. Za nabavku, u eksploataciji ( trose ko djavo), u odrzavanju, problematican zadnji pogon.

Neverovatno mnogo kvarova za tu klasu i to ime.

Pa samo procitati utiske vlasnika  http://www.mojagaraza.rs/g/BMW-3-Series-Sedan-2005/?utm_source=polovniautomobili.com&utm_medium=widget_one2many&utm_campaign=pa_ad_widget

Usto primerci kod nas koji se uvoze su sa predjenih 400-450 000 minimum bez obzira sta pise u knjizici i na instrumentu.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Skupi u svakom pogledu. Za nabavku, u eksploataciji ( trose ko djavo), u odrzavanju, problematican zadnji pogon.

Neverovatno mnogo kvarova za tu klasu i to ime.

Pa samo procitati utiske vlasnika  http://www.mojagaraza.rs/g/BMW-3-Series-Sedan-2005/?utm_source=polovniautomobili.com&utm_medium=widget_one2many&utm_campaign=pa_ad_widget

Usto primerci kod nas koji se uvoze su sa predjenih 400-450 000 minimum bez obzira sta pise u knjizici i na instrumentu.

Da naglasim, vidim da je potrebno, umem(o) da čitam(o), pročitani su utisci sa site-a na koji sam ukazao... Hvala.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Skupi u svakom pogledu. Za nabavku, u eksploataciji ( trose ko djavo), u odrzavanju, problematican zadnji pogon.

Neverovatno mnogo kvarova za tu klasu i to ime.

Pa samo procitati utiske vlasnika  http://www.mojagaraza.rs/g/BMW-3-Series-Sedan-2005/?utm_source=polovniautomobili.com&utm_medium=widget_one2many&utm_campaign=pa_ad_widget

Usto primerci kod nas koji se uvoze su sa predjenih 400-450 000 minimum bez obzira sta pise u knjizici i na instrumentu.

 

 

Napisao sam utiske poznanika koji imaju (su imali bmw)Izvinjavam se sto se mesam u temu.

Odgovorio sam na bold-ovano...

Delovalo je kao da ste to uzeli kao polaznu tačku.

Hvala na utiscima poznanika... To mi je i trebalo...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Moj ortak vozi BMW520D (automatic) i prezadovoljan. Za razliku od Lagune koja sa svojim slabašnim 1.9dCi motorom nije mogla da lako izađe na kraj sa kamp kućicom (teža od 1000kg prazna), BMW sa 2.0 (dizel) motorom i skoro duplo konja to može da odradi bez da se pregreva i cvili i stenje na uzbrdicama. Auto je dovezao isti čovek koji je i meni rešavao Modus-a (onomad i Lagunu itd) a auto je 2008 godište i kupljen je FCO Srbija za 24k€ - ortak ga našao u nekom auto-salonu u Nemačkoj. Sad je bio desetak dana u Bg na redovnom godišnjem servisu. Nisam čuo ni jednom da se ortak nešto žalio.

Stoji fakat da ko hoće BMW-a i da bude dobar i da ga verno služi, prvo mora da odreši kesu da kupi dobar primerak, drugo, redovito održavanje nije jeftino pa i za to treba para. Dakle, ko može da živi sa tim, neka ga.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

E, sad, moji prvi utisci o Modusu...

 

Nekako smo se ušunjali na carinsko skladište pa smo obigrali par krugova oko Modusa dok su majstori vršili očitavanje brojeva da se uporede sa dokumentacijom koja je priložena. Mi došli u radnim odelima pa nismo bili upadljivi pa su nas oterali tek kasnije... :hihihihi:

Napravio sam dvadesetak fotki ali ništa reprezentativno pa nije ni bitno. Kad auto bude kod mene, uslikaću ga opet.

 

Prvi utisak, motor prede sasvim lepo, iznutra nije devastiran, ima sve delove, sve što ima u njemu, radi. Jedino što mi se nije dopalo ali nema više da se bira, taknuto-maknuto, zimske gume su 185/60-15, fina, duboka šara, 2009 godište a letnje na alu-felnama 185/55-16 !!! :Dizzy:

Fabrički standard su 165/65-15 kojih ima u klasi cene od cca 42€ a najskuplje na Reifendirekt.de su Michelinove za 69€. Ko već zna kako ovo ide, jasno mu je da ove od 16 coli počinju sa cenama bližim 90 nego 80 pa naviše. Vidim ja da će se to voziti dok se vozi, a posle lepo počistimo ove alu felne od 16" i pravac u oglase.

 

Onaj koji je rekao da u njemu nema mesta iza zadnjeg sedišta, očigledno pre toga nije vozio Twinga. Auto je u odnosu na Twinga ogroman. Širok je i visok a već sam onomad konstatovao da je i skoro 40cm duži što se uglavnom najviše primeti u zadnjem delu. Biće da ipak nema ESP i senzore za parkiranje ali me to tako baš nije briga jer budimo realni, kupio sam najjeftiniji trenutačno dostupan Modus 1.5dCi u Nemačkoj sa kilometražom ispod 150.000 a da nije lupan ili defektan. Konačna cena napolju je bila 2350€. Kad dobijem papire, auto se vozi na komplet pretres, zamenu ulja, filtera, dubinsko čišćenje i saniranje nekih sitnih ogrebotina (sve o trošku uvoznika!) a ja rešavam tablice i saobraćajnu...

 

post-13-0-42789500-1362634001_thumb.jpg post-13-0-10711600-1362634013_thumb.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Lepo si se ponovio, čestitke za uspešnu nabavku. Točkovi ne liče na one iz fotosa u postu 146. Boja mi se veoma dopada, može li se znati naziv te boje?

 

Aluminijumski točkovi (gorespomenuti 16") su donešeni zasebno. Na njima su letnje gume. Proveriću kod boje kad mi auto dođe u posed. Liči na ušećerenu jabuku...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Moj ortak vozi BMW520D (automatic) i prezadovoljan. Za razliku od Lagune koja sa svojim slabašnim 1.9dCi motorom nije mogla da lako izađe na kraj sa kamp kućicom (teža od 1000kg prazna), BMW sa 2.0 (dizel) motorom i skoro duplo konja to može da odradi bez da se pregreva i cvili i stenje na uzbrdicama. Auto je dovezao isti čovek koji je i meni rešavao Modus-a (onomad i Lagunu itd) a auto je 2008 godište i kupljen je FCO Srbija za 24k€ - ortak ga našao u nekom auto-salonu u Nemačkoj. Sad je bio desetak dana u Bg na redovnom godišnjem servisu. Nisam čuo ni jednom da se ortak nešto žalio.Stoji fakat da ko hoće BMW-a i da bude dobar i da ga verno služi, prvo mora da odreši kesu da kupi dobar primerak, drugo, redovito održavanje nije jeftino pa i za to treba para. Dakle, ko može da živi sa tim, neka ga.

To je serija 5. Sasvim drugacija od 3ke.To je kao i kod Sony CD playera ES serije. Trojka je onako, petica dooobra a sedmica izuva.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...