Jump to content
  • unosa
    87
  • komentara
    338
  • pregledâ
    118507

10 Comments


Preporučeni Komentari

Svaka cast za fotke...

Jel imas jedan viska za mene?

imam samo 1 kom

Mada jedan poznanik trazi vec mesecima jedan,

kaze sigurno ima

Ali mislim da od toga nema nista...

Link to comment

kompresija na kompresionom drajveru uopste nije losa, stvar, naprotiv. jedino sto stavlja onoga ko pravi hornu pred ozbiljan zadatak da pravilno proracuna i napravi ulaz u hornu koji ce se poklopiti sa izlazom iz horne da se tu ne bi pravile rane difrakcije i izoblicavao talas

Link to comment

Anubis moras malo pogledati i literaturu

nacrte iz raznih knjiga koje su objavljivali ljudi koji su postavili osnove

tih drivera koji se nisu u osnovi promenili i do danas...

Tu se takodje mogu naci objasnjenja zbog cega, sta, kako

kao i sasvim solidna mederenja uporednih testova

u pravim uslovima recimo istih jedinica ali sa razlicitim horn nastavcima

i takdje sa visestepenim duct-horn to horn nastavcima.

.

Izmedju ostalog jako je znacajan odnos povrsine membrane drivera i

povrsine ulaza u onoga sto dolazi posle drivera.

a tu je veoma jasna granica oko 0.68.

pogledaj clanke Bruce-a edgara na primer...

Sve ono gde je taj odnos veci dovodi upravo do drasticnog povecanja

pritisaka pri grlu horne i to oko Fs horne

A to se upravo oseca na SVIM fabrickim horn sistemima

a i na mnogim DIY hornama.

nemoj samo da napamet pricas neke stvari.

Ovo sto je Zen rasklopio driver je super jer se bas lepo vidi sta se desava unutra a st oje manje vise tipicno sa sve HF jedinice

I tu treba primetiti malo veci odnos povrsine membrane

i povrsine na izlazu iz HF drivera. Pa Fo horne i reznu Fo prilagoditi eventualno tome ako je moguce.

.

Avaj, te mere su konstante i ne mogu se menjati vec su zadate polazne tacke. eventualno se na driverima u zavisnosti od konstrukcije moze promeniti back chaber, pa videti sta se desava. Ali i to je u principu konstrukciono hard locked...

.

A ostaje pitanje i tog duct-a, valjka izmedju komorice posle mebrane i

samog otvora na driverima...

On je u principu uvek predugacak

a odredjuje ga sama neminovnost debljine motora magneta...

I u principu ga ne bi trebalo produzavati

a horn sistem razmatrati SA tim ductom kao integralnim delom

Pogledati ponasanje horn sistema sa ductom na ulazu i bez ducta na ulazu.

cheers

Link to comment

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...