Goodmans T52A , second time Entry posted by Zen Mod Novembar 29, 2012 3403 pregledâ Share More sharing options... Pratilaca 1
Zen Mod 11313 Napisano Novembar 29, 2012 posleratni bakelit ...... nije se imalo za bolje vis' da su stedeli - turali baby size drivercice u muske orne Link to comment
grau. 471 Napisano Novembar 30, 2012 dosta se to nisko spusta tako malo, da ti kazem bice da je zbog bakelita:=) Link to comment
ZZZ 716 Napisano Novembar 30, 2012 Svaka cast za fotke... Jel imas jedan viska za mene? imam samo 1 kom Mada jedan poznanik trazi vec mesecima jedan, kaze sigurno ima Ali mislim da od toga nema nista... Link to comment
ZZZ 716 Napisano Decembar 1, 2012 Jel vidis koliku su "kompresiju" napravili sa 1.5in na 17mm to je jako veliki Ral na grlu... Link to comment
grau. 471 Napisano Decembar 4, 2012 kompresija na kompresionom drajveru uopste nije losa, stvar, naprotiv. jedino sto stavlja onoga ko pravi hornu pred ozbiljan zadatak da pravilno proracuna i napravi ulaz u hornu koji ce se poklopiti sa izlazom iz horne da se tu ne bi pravile rane difrakcije i izoblicavao talas Link to comment
Zen Mod 11313 Napisano Decembar 5, 2012 kod ovoga je ravna izvodnica - od phase plug-a do usta drivera Link to comment
ZZZ 716 Napisano Decembar 12, 2012 Anubis moras malo pogledati i literaturu nacrte iz raznih knjiga koje su objavljivali ljudi koji su postavili osnove tih drivera koji se nisu u osnovi promenili i do danas... Tu se takodje mogu naci objasnjenja zbog cega, sta, kako kao i sasvim solidna mederenja uporednih testova u pravim uslovima recimo istih jedinica ali sa razlicitim horn nastavcima i takdje sa visestepenim duct-horn to horn nastavcima. . Izmedju ostalog jako je znacajan odnos povrsine membrane drivera i povrsine ulaza u onoga sto dolazi posle drivera. a tu je veoma jasna granica oko 0.68. pogledaj clanke Bruce-a edgara na primer... Sve ono gde je taj odnos veci dovodi upravo do drasticnog povecanja pritisaka pri grlu horne i to oko Fs horne A to se upravo oseca na SVIM fabrickim horn sistemima a i na mnogim DIY hornama. nemoj samo da napamet pricas neke stvari. Ovo sto je Zen rasklopio driver je super jer se bas lepo vidi sta se desava unutra a st oje manje vise tipicno sa sve HF jedinice I tu treba primetiti malo veci odnos povrsine membrane i povrsine na izlazu iz HF drivera. Pa Fo horne i reznu Fo prilagoditi eventualno tome ako je moguce. . Avaj, te mere su konstante i ne mogu se menjati vec su zadate polazne tacke. eventualno se na driverima u zavisnosti od konstrukcije moze promeniti back chaber, pa videti sta se desava. Ali i to je u principu konstrukciono hard locked... . A ostaje pitanje i tog duct-a, valjka izmedju komorice posle mebrane i samog otvora na driverima... On je u principu uvek predugacak a odredjuje ga sama neminovnost debljine motora magneta... I u principu ga ne bi trebalo produzavati a horn sistem razmatrati SA tim ductom kao integralnim delom Pogledati ponasanje horn sistema sa ductom na ulazu i bez ducta na ulazu. cheers Link to comment
10 Comments
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah